21 Mart 2012 Çarşamba

miss piggy

Facebook hesabıma eklemişim burayada eklediğimi sanıyordum.Ama unutmuşum Blog komşularım İşte bayan piggy :))

17 Mart 2012 Cumartesi

TRT Çocuk BIDI

TRT Çocuk BIDI....
Benimle şarkı söyler misin ?bı bııbıdı bıbıbıdı masal anlatsam dinler misin ? bı bı bıdı bıbı Bıdı en iyi arkadaşım arkadaşım bıdı bııııııdıııııı :)))

24 Şubat 2012 Cuma

Köpeğim


 Evde kıl dökülüyo, vay efendim kokuyo gibi durumlara son İstediğiniz köpek Örülebiliyor. :))

17 Şubat 2012 Cuma

ÇEKİLİŞ HEDİYELERİM...

Yapmanız gerekeni sizler artık biliyorsunuz zaten  Facebook sayfamı beğenmek,Link altına yorum bırakmak,ve kendi sayfanızda paylaşmak.İyi şanslar :) Çekiliş tarihi : 16.03.2012

4 Şubat 2012 Cumartesi

FİLLİ BİBERON KILIFI

TRT OKUL Televizyonu Anne çocuk programı için hazırladığım Biberon kılıfı.Örmek isteyenler buyrun sayılar...
FİLLİ BİBERON KILIFI

Açıklamalar : Si –Sıkiğne       İşaretler    :  x
                        e – Eksiltme                            :  ^
                        a – Artırma                             :  v

KILIF :
Sihirli halkayla başlıyoruz….
1. sıra 6 si ( xxxxxx)
2. sıra 12 si ( vvvvvv )
3. sıra 18 si ( xvxvxv …) başladığınız yere gelene kadar.   1 si-1a…
4. sıra 24 si ( xxvxxvxxv…) ‘’      ‘’                                    2 si -1 a
5. sıra 30 si ( xxxvxxxvxxxv…)                                        3 si – 1a
6. sıra 36 si ( xxxxvxxxxv…)                                            4si -1a
7. sıra 42 si ( xxxxxvxxxxxv…)                                         5 si – 1a
8. sıra 42 si (xxxxxxxxxxx)    
9. sıra 42 si  ‘’Bu sırada sık iğneye üstten baktığınızda görünün saç örgüsü gibi kısımda üstteki ilmekten örüyoruz. ‘’
10-15. sıra 42 si   baştan bu sıraya kadar (Yeşil)
16-20 sıra 42 si  (Mor)
21-25 sıra 42 si ( sarı )
26-30 sıra 42 si (mavi)
31-35 sıra 42 si (turuncu)
36-40 sıra 42 si ( mor)
41-46 sıra 42 si ( yeşil ) Son sırada ilmek kaydırarak bitiriyoruz.

Renklerini dilediğiniz gibi yapabilirsiniz.her renkten bu şekilde  5 er sıra örmüş oluyoruz….

FİL KAFASI :  Renk gri
1.sıra 6 si   başlangıç
2.sıra 12 si  (hepsini arttır)
3.sıra 18 si  ( 1si-1a-1si…)
4.sıra 24 si ( 2si-1a-2si-1a…)
5.sıra 30 si (3si-1a-3si-1a…)
6.sıra 36 si (4si-1a-4si-1a..)
7-14. sıra 36si  (sadece ör  J )
15 .sıra 30si ( 3si-1e-3si-1e..)
16. sıra 24si (2si-1e-2si-1e…)
17.sıra 18 si (1si-1e-1si1e..)
18 .sıra 12 si (hepsini eksilt)
19. sıra 6 si hepsini eksilt
20. sıra 0 si bitirin ipi kesin …

FİL BURNU : Kafanın ortasında burunu yapmak istediğiniz yerde diktörgenimsi daire şeklinde ( öle bişey işte) 21 si alarak başlıyoruz.
1.sıra 21 si
2.sıra 21 si
3.sıra 15 si (6 eksiltmiş oluyoruz 2 yanlardan 1 er üst ve alttan)
4.sıra 15 si
5.sıra 15 si
6.sıra 11 si  ( 4 eksiltmiş oluyoruz bu sefer eksilttiğimiz yerlerden 1 er eksiltiyoruz)
7-12 sıra 11 si ucuna bil burnu formu veriyoruz.

FİL KULAK : 8 zincir çekiyoruz üzerine 8 si yapıyoruz (tersi düzü şeklinde) dönerek devam ediyoruz başlara geldiğimizde 1 er sıkiğne artırıyoruz. Bu şekilde 6 sıra örüyoruz.7 sırada tığın başına ip alarak aynı ilmeğe 2 kez batıp tığra tutarak sonra hepsini birlikte çekiyoruz.(lif yaptığımızdaki gibi)

KOLLAR : 8 zindir çekiyoruz içine 8 sık iğne yapıyoruz başlarda 1 er arttırıyoruz 18 si elde ediyoruz .Bu şekilde 10 sıra örüyoruz..bitirirken karşı tarafın sık iğnelerinide alarak örerek bitiriyoruz.

DİKİLMESİ :
Kulakları iğneyle burna orantılayarak  tutturup kontrolümüzü yapıyor ve dikiyoruz.
Hazırladığımız fil kafasını kılıfa varsa silikon tabancasıyla,yoksa dikerek sabitliyoruz.
İlk defa yaptığımın bir çalışmanın sayılarını çıkardım umarım anlatabilmişimdir.takıldığınız yerde bana sorabilirsiniz. Kolay gelsin… hadi bakalım bekliyorum kaç biberon kılıfımız olacak :)) sevgiler...

1 Şubat 2012 Çarşamba

Blog adresimi değiştirdim !

Geçen yıl kasım ayında ,yani henüz bu işde portakal suyunda vitaminken ( yeniyken) bloğumu deneme ,yanılma yoluyla ,pek ne yaptığımın farkında olmadan kurmuştum.Aradıklarında beni bulabilirlermi kaygısıyla adım soyadım amigurumi, nerdeyse büyük büyük ninemin kızlık soyadına kadar herşeyi yazmıştım.O haliyle benim için daha büyük işkenceydi sık kullanılanlara eklemesem bulamıyordum :)) Bunu düzeltmek daha yeni aklıma geldi.Neyse Türk'ün ya... ya kaçarken gelirmiş :D
Yaw altı üstü blog adresini değiştirmişsin be kadın ne uzatıyosun 40 tane cümle kurdun diyenler varsa .... Ben kısa cümleler kuramıyorum...gevezeyim ben ya ... geveze :)) Olsun kadının gevezesi iyidir.sıkılmazsınız :)))

31 Ocak 2012 Salı

TRT OKUL ANNE ÇOCUK PROGRAMI 31.01.2012

İlk canlı yayın maceramda bi şekilde sonuçlanmış oldu..Uykusuz kaldım ama elimden geleni yaptım.Zaman çok kısıtlıydı.Amigurumiyi öğretmek için yetersizdi.Eğer bu işi yapmak istiyorsanız.teknikleri videolardan izleyerek öğrenin.Sonrada takıldığınız yer olursa bana sorun. ( biberon kılıfının sayılarını ve yapılışını yakında yayınlayacağım) sevgiler...

4 Ocak 2012 Çarşamba

19 Eylül 2011 Pazartesi

YAYDIM

Bütün yaz camış gibi yattım valla.Bırakın bir şeyler örmeyi ,tığ ve ip görmek istemedim .Ama ara ara blog komşularımı ziyaret ettim. Ha dün kına için duvak taçlar hazırladım sadece onunda bi ara resmini eklerim. Kaynımı everiozda :D çok yoğunum çok .Okullar açıldı havalarında soğumasıyla kürkçü dükkanıma dönerim.Herkese sevgiler saygılar Efenim :))

19 Temmuz 2011 Salı

Aslan

Çok güzel bir kırmızı arabanın cimbomlu sahibi için yaptım bu Aslanı nazar boncuğuda koydum ki Kötü gözlerden,kazadan beladan korunsun...

18 Temmuz 2011 Pazartesi

15 Haziran 2011 Çarşamba

Zeynep bebek


Büyükannem örgü öreceği zaman eli çabuk ,hızlı birini kapının dışına çıkarır koşarak girmesini söylerdi.yavaşlar gelince eyvahlar olsun bitmez bu derdi.Zeynep bebeği yaparken kim adeta uçarak geldi bilmiyorum çok çabuk bitti hiç gerilmedim kolay geldi üstelik mont,şapka,çanta atkı ayrı ayrı örüldüğü halde.Bu zeynebin pozitif olmasından kaynaklıydı bence Nice mutlu yıllara Zeynepciğim Doğum günün kutlu
olsun...
Pelin yaptığım bebeklerin uğur getirdiğini söyledi ,kendisine ve onun hediye yaptırdığı diğer insanlara...  güzel enerjimle örüyorum ondan olsa gerek :))umarım Zeynebede şans getirir bu bebek...